FANDOM

Light balls2

Kula w ciemności i wystawiona na słońce

Świetlna kula - szklana kula wypełniona nieznaną substancją, która świeci samoczynnie w ciemności.

WyglądEdytuj

Oscar gestem magika otworzył dłoń, pokazując mu (...) nieco tylko większą od piłki golfowej kulkę, która emanowała łagodnym białym światłem. Kulka zamknięta była w metalowej klatce w kolorze zmatowiałego złota.

DziałanieEdytuj

Kula zwiększa jasność kiedy na zewnątrz jest ciemniej. Kiedy zostaje wystawiona na światło słoneczne, robi się szarobura. W środku kuli unosi się luźna cząsteczka, która nie zmienia pozycji nawet przy gwałtownym potrząsaniu (...) kula wypełniona jest dwoma płynami o różnej gęstości. Turbulencja (...) nie ma nic wspólnego ze zmianami temperatury, (...) lecz bez wątpienia jest reakcją na zmiany natężenia światła (...) przy pełnym pobudzeniu cieczy emitowane przez nią światło zawiera się w widzialnym paśmie (...)

Skład cieczyEdytuj

Ciecze zawierają głównie hel i srebro. Nie wiadomo nic więcej, gdyż Styksowie zazdrośnie strzegą tajemnicy wyrobu kul, a doktor Burrows zabronił otwierać swojej z obawy przed zniszczeniem jej.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki