FANDOM

Wydarzenie
Highfield
Highfield
Miejsce Błonia Highfield
Terytorium Wielka Brytania
Czas trwania Sobota, od 15:15 do 15:30

Akcja na Błoniach Highfield to nazwa wydarzenia z trzeciego tomu.

TłoEdytuj

Gdy Celia Burrows dowiedziała się prawdy o swoim synu, a także o istnieniu Styksów, zaoferowała Drake'owi pomoc. Drake stwierdził, że kobieta będzie dobrym negocjatorem z agentami Styksów podczas negocjacji dotyczących wirusa Dominium, do których tak naprawdę nigdy nie miało dojść.

Cel akcjiEdytuj

Prawdziwym celem "negocjacji" było porwanie agenta Styksów, który miał stawić się o 15:00 na Błoniach Highfield, w celu zdobycia informacji na temat planów wojskowych tej podziemnej rasy. Agenta porwać miały specjalne jednostki, poukrywane w krzakach wokół Błoni.

Przebieg akcjiEdytuj

O 15:00 Celia stała w umówionym miejscu. Agenci spóźnili się aż o kwadrans. Przybyli przebrani za emerytowane małżeństwo z dużą walizką (która była tak naprawdę bomba infradźwiękową). Agentami okazali się być Pani Tantrumi i Oscar Embers. Zamiast rozmów Oscar uruchomił bombę, co zaskutkowało niemal natychmiastowym omdleniem Celii, wszystkich ukrytych żołnierzy Drake'a, jego samego, a także wszystkie obecne osoby i zwierzęta w okolicy. Korzystając z nieprzytomności ogłuszonych, Styksowie porwali wszystkich agentów Drake'a i Celię do Kolonii.

Reakcja opinii publicznejEdytuj

Tak nietypowe zjawisko nie mogło obejść się bez echa w mediach. O 15:45 zaczęły się pierwsze zgłoszenia o nagłych omdleniach. Wyłączając porwanych żołnierzy, na Błoniach zemdlało 20 osób (tzw. Dwudziestka z Błoni w Highfield). Oprócz jednej złotej rybki (która utopiła się przez brak aktywności skrzeli), nie było żadnych ofiar śmiertelnych. Opinia publiczna szybko doszukala się "winowajcy" - obarczyła winą maszt telefonii komórkowej na dachu remizy strażackiej przy Pitt Street.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki