FANDOM

Armia Nowej Germanii - siły zbrojne założone prze uchodźców z Trzeciej Rzeczy, którzy osiedli w Ogrodzie Drugiego Słońca.

PiechotaEdytuj

Oddziały piechoty Nowej Germanii umundurowaniem i uzbrojeniem nie zmieniły się prawie niczym od czasu nazistowskich Niemiec. Mundury są koloru beżowego i, jak widać na ilustracji z kapitanem Franzem, nie zmieniły się czapki oficerskie.

UzbrojenieEdytuj

Żołnierz: Schmeisser MP-40, Mauser kar 98k

Oficer: Parabellum Luger

Istniały również oddziały piechoty zmechanizowanej, wykorzystujące ciężarówki Blitz i transportery opancerzone.

Wojska pancerneEdytuj

Nowa Germania kontynuowała produkcję niemieckich czołgów Panzerkampfwagen, i w tego rodzaju pojazdy wyposażone były wojska pancerne.

Choć były przestarzałe, to było ich całkiem sporo.

LotnictwoEdytuj

Siły powietrzne wyposażone były w myśliwce Meserschmit 263, samoloty Ho 229 oraz helikoptery Fa 223.

Helikoptery były włączone do (prawdopodobnie) swojego rodzaju odpowiednika jednostki powietrzno-desantowej.

17011 0-1-

Fa 223 Drache Angelis

Marynarka wojennaEdytuj

Nie wiadomo dokładnie, ile okrętów liczyła i jakiego sprzętu używała. Możliwe, że była to kontynuacja Kriegsmarine.

Obsada oficerskaEdytuj

Zwierzchnikiem sił zbrojnych w czasach Cesarstwa Niemieckiego (Druga Rzesza) był kanclerz albo cesarz, ale w Nowej Germanii dowódcą wojsk (pomimo władzy Kanclerza) jest niezaprzeczalnie Pułkownik Bismarck.

Innym znanym nam oficerem jest Kapitan Johann Franz, obecnie mocno Naświetlony i będący pod rozkazami Rebeki Drugiej.

FabułaEdytuj

Tunele: BliżejEdytuj

W momencie przybycia do Nowej Germanii, Styksów jej armia była w okresie największego rozwoju - po niebie śmigały helikoptery Fa 223 i odrzutowce Me 262, na redzie portu stały okręty Kriegsmarine, a na ulicach ustawione były czołgi typu Panzer. Kiedy Bliźniaczki i oddział Graniczników weszli do miasta, piechota niemiecka zareagowała od razu, ale żołnierze Nowej Germanii nie mogli się równać z Granicznikami więc musieli przystać na ich żądania. Potem wojsko eskortowało wszędzie Rebeki i generała Graniczników, a ich oddział zamknęli w strzeżonym obozie. Wtedy jeszcze Armia Nowej Germanii miała nad przybyszami kontrolę, ale w momencie kiedy kanclerz zgodził się na wspólną akcję by złapać Willa, dr. Burrowsa i Elliott, rozpoczął się koniec tego wojska jako armii niezależnej. Po tym jak Will i Elliott odlatują z Pułkownikiem Bismarckiem śmigłowcem, Styksowie biorą w niewolę całą flotyllę helikopterów a następnie naświetlają żołnierzy wchodzących w jej skład. Od tego momentu białe szyje przejmują stopniowo kontrolę nad wojskami lądowymi, lotnictwem i flotą wojenną. Armia Nowej Germanii zaczyna służyć u Styksów.

Tunele: Spirala - w "służbie" u StyksówEdytuj

Pod ziemią armia zostaje Naświetlona, a większość żołnierzy oraz sprzętu zostaje przerzucona do Kolonii. Poddawani tam są ciężkiemu szkoleniu, mającemu na celu przyzwyczajenie ich do normalnej grawitacji. Żołnierze ci mają zostać użyci do przeprowadzenia ataku na Anglię.

Niektórzy zostają wyznaczeni do pilnowania strefy przemysłowej Slough, gdzie jest przeprowadzana Faza. Część z nich zostaje też wykorzystana jako "ciała do składania jaj" przez kobiety Styksów, a co poniektórzy są przeznaczeni do zjedzenia przez Larwy Wojowników i ich wygłodniałe matki.

Aktualnie przez zablokowanie dwóch znanych wyjść z Ogrodu Drugiego Słońca i wypuszczenie wirusa stężonej śmierci cały pozostały tam sprzęt wojskowy został "uwięziony".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki