FANDOM

Bart

To ty jesteś bestią z Błoni Highfield!

Sara Jerome w Tunelu przy 40 dołkach.

Bartleby - samiec Łowcy należący do Cala. Był bardzo przywiązany do swoich właścicieli. Jego partnerka to Colly.

RasaEdytuj

Łowca

RodzinaEdytuj

WyglądEdytuj

Bartleby wyglądał jak każdy kot z jego rasy - był wielkim, łysym zwierzęciem o pomarszczonej, szaroniebieskiej skórze. Budową ciała przypomina dużego górnoziemskiego psa.

RelacjeEdytuj

CalEdytuj

Bartleby był bardzo przywiązany do Cala, a i jego pan bardzo go kochał. Dowodem może być radość obu, kiedy spotkali się w Głębi.

WillEdytuj

Po śmierci Cala Bartleby uznał za swojego pana Willa. Był mu wierny. Will zaś od momentu kiedy okazało się, że Łowca był naświetlany odnosił się do niego z pewną ostrożnością.

CollyEdytuj

Colly była partnerką Bartleby'ego. Obecnie nosi w sobie ich młode.

FabułaEdytuj

TuneleEdytuj

Tapeta18 1680x1050

Bartleby leżący przed kominkiem w domu Jerome'ów w Kolonii.

Po raz pierwszy występuje w pierwszej książce, gdy Will Burrows zwiedza dom Jerome'ów. Później, pod koniec książki, ratuje on Willa od zagryzienia, rzucając się na psa Styksów.

Tunele: GłębiejEdytuj

Bartleby przeżywa walkę z psem Styksów, ale trafia pod ich "opiekę" z zastosowaniem Ciemnego Światła. Kiedy Sara Jerome zostaje złapana, Granicznicy przekazują jej Barta. Kot, wysłany do Interioru wraz ze swą nową właścicielką, szybko odnajduje Cala. Potem wraz z Willem, Chesterem i Elliott wpada do Otchłani.

Tunele: OtchłańEdytuj

Bartleby ląduje na miękkim grzybie Czeluści. Później okazuje się, że w Kolonii Łowca był Naświetlany i, instruowany przez jedną z Bliźniaczek atakuje Willa. Pod koniec książki skacze wraz z Willem, Elliott i dr Burrowsem do Czeluści, gdzie lądują w Ogrodzie Drugiego Słońca.

Tunele: BliżejEdytuj

Po śmierci dr Burrowsa Bartleby wraca wraz z Willem i Elliott do Schronu, a następnie do Górnoziemia.

Tunele: SpiralaEdytuj

Bartleby podczas łowów na jelenia zostaje zabity przez sprzymierzonego Granicznika z oddziału Eddiego. Później za karę winowajca sam się wysadza granatem. Jego towarzysze kopią na polecenie Sweeneya porządny grób, a nie jakąś fuszerkę!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki