FANDOM

Bielak.jpg

Anioł!

Dr Burrows na widok bielaka.

Bielaki - rodzaj wielkich, uskrzydlonych owadów żyjących w Czeluści. Są drapieżne i mięsożerne. Latają z ogromną szybkością i zwinnością. Na ich tułowiach żyją małe pajęcze małpy. Oprócz tradycyjnych metod unicestwiania organizmów żywych, można je zabić używając N,N-Dietylo-m-toluamidu, przez Martę nazywanego anyżkowym ogniem. Według słów Kolonistki owady te wylatują czasami do Głębi.

Will uważał, że Bielaki żyły kiedyś na powierzchni. Jego ojciec potwierdził tę tezę, a nawet więcej - myślał, że mogły żyć na ziemi jeszcze w starożytności, ponieważ według niego anioły mogły mieć swój początek właśnie w podobnych do nich bielakach.

WyglądEdytuj

Bielaki najbardziej przypominają skrzydlatych ludzi. Mają biały kolor ciała (stąd nazwa), głowę podobną do ludzkiej i rozdwojony odwłok, podobny do nóg. Od ludzi odróżnia je jednak paszcza w kształcie piłki do rugby najeżona ostrymi zębami, i czułek na czubku głowy, ze światełkiem na końcu. Bielaki mają na głowie dwa szare narządy wyglądające jak oczy, choć tak naprawdę są to swego rodzaju uszy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki