FANDOM

[...] właśnie dlatego potrzebuję twojej pomocy, Charlie, mój ulubiony immunologu.

Drake do Charliego

Twój ulubiony immunologu? Przecież jestem jedynym immunologiem, na którego możesz liczyć, i z pewnością jedynym na tyle głupim, żeby ryzykował dla ciebie życie.

Charlie

Charlie to immunolog, który współpracuje z Drake'iem. Wytworzył szczepionki na Dominium, a także opracował ostateczną formę wirusa znanego jako Stężona śmierć.

PrzynależnośćEdytuj

Górnoziemiec

CharakterEdytuj

Niewiele wiadomo o Charliem, jednak z całą pewnością jest odważnym człowiekiem - jak sam zauważył, jest jednym z niewielu ludzi, którzy ryzykują do takiego stopnia, żeby współpracować ze ściganym przez Styksów Drakiem.

FabułaEdytuj

Tunele: SpiralaEdytuj

Debiutuje, kiedy spotyka się potajemnie z Drakiem na targu przy Camden Lock w Londynie. Charlie wyśmiewa wtedy nowy wygląd mężczyzny, twierdząc, że jest za stary na bycie gotem. Potem obaj omawiają zamknięcie trzech londyńskich szpitali i zaginięcie próbek krwi ze szczepionką na wirus Dominium. Drake prosi go, aby przygotował nowe próbki, a także zajął się wirusami, które rebeliant zabrał z Laboratoriów Styksów.