FANDOM

Colly - samica łowcy, początkowo należąca do Patryka, później trafia do Celii Burrows. Jest partnerką Bartleby'ego.

​RelacjeEdytuj

PatrykEdytuj

Colly jest szczególnie przywiązana do swojego właściciela. W piątym tomie wydaje się być szczęśliwa, że wraca do Patryka, i że znów jest w Kolonii.

Celia BurrowsEdytuj

Gdy Patryk przygarnia pod swój dach osłabioną po torturach Ciemnego Światła Celię, kocica wyczuwa, że zdolności wyczuwania kobiety dorównują jej własnym umiejętnościom tropiącym i obdarza ją zaufaniem. Patryk twierdzi, że Colly nikogo się nie słucha, nawet jego, więc jest zdumiony, kiedy zwierzę bez wahania wykonuje polecenia Celii w Labolatoriach Styksów.

Biografia:Edytuj

Tunele: BliżejEdytuj

Colly po raz pierwszy pojawia się w serii podczas pobytu Celii w domu Patryka. Kocica jako jedyna spośród domowników (nawet spośród wszystkich mieszkańców Kolonii) wyczuwa, że kobieta wraca do zdrowia. Wie także o nowych, wyostrzonych zmysłach pani Burrows, stając się w ten sposób, w pewnym sensie, jedyną powierniczką tajemnicy Celii, która planuje ucieczkę z Kolonii. Pewnego dnia, gdy wszyscy mieszkańcy udają się do kościoła, pani Burrows i Colly wychodzą z domu i trafiają do Slumsów - czy też raczej do ruin, jakie z nich pozostały po pożarze i morderczej rzezi, którym to obu występkom winni byli Styksowie. Wyczuwszy wracających z nabożeństwa Kolonistów, obie szybko wracają do domu policjanta. Wkrótce potem Celia, uznana za nieuleczalną, zostaje zabrana do Labolatoriów, by zostać poddaną sekcji zwłok (!) jako jedyna osoba, która przeżyła tak intensywną sesję Naświetlania. Załamany tym Patryk udaje się na spacer z Colly i zawędrowuje pod Labolatoria, które Drake, Chester i Eddie planują wysadzić. Zostawiona przez Patryka na zewnątrz, kocica zostaje potem zawołana przez Celię, aby obudzić sparaliżowanego Drake'a. Ten następnie uwalnia zamkniętych przez Eddiego Chestera, panią Burrows i Patryka, po czym wszyscy uciekają z mającego zaraz wybuchnąć budynku. Po wybuchu, za radą Drake'a, Patryk ucieka z miejsca zdarzenia, żegnając się uprzednio z Celią, jednak Colly nie idzie z nim, a podąża za panią Burrows, Drakiem i Chesterem. Wszyscy czworo trafiają na powierzchnię, po czym Celia zabiera kocicę do cygańskiego obozu. Gdy do grupy dołączają Will i Elliott, Colly poznaje Bartleby'ego. Później cała grupa jedzie do zamku Parry'ego w Szkocji.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki