FANDOM

Rozmawiałem z więźniami, gdy [...] więzień Mulligan rzucił się na mnie z pięściami

Pierwszy Oficer

Gappy Mulligan?! Przecież ona ma z dziewięćdziesiąt lat!

Patryk

Gappy Mulligan - starsza Kolonistka. Występuje jedynie w piątej części.

RasaEdytuj

Kolonistka

RodzinaEdytuj

CharakterEdytuj

Wydaje się mieć trudny charakter. Lubi pić alkohol w dużych ilościach.

FabułaEdytuj

Tunele: SpiralaEdytuj

Gappy i jej syn Bill są więzieni w areszcie komisariatu policji za "zakłócanie porządku". Kiedy Patryk, zdziwiony tym, że Pierwszy Oficer jest pobity pyta co się stało, ten odpowiada, że jest to sprawka więźnia Mulligana. Kiedy tamten pyta czy mówi o Billu, Pierwszy Oficer twierdzi, że ma na myśli jego dziewięćdziesięcioletnią matkę (patrz cytat), która nagle rzuciła się na niego z pięściami, kiedy robił obchód przy celach więźnów.

Później obaj policjanci wypuszczają ją i innych więźniów, aby pomogli im ugasić pożar. W nagrodę Pierwszy Oficer pozwala wszystkim aresztowanym wrócić do domu.

Gappy jest następnie widziana na komisariacie, gdzie, po rezygnacji Pierwszego Oficera, upija się. Po chwili przybiega sklepikarz, prosząc policjantów o pomoc z "czarami Styksów". Patryk, były Pierwszy Oficer, Tasak, Piszczyk i Gappy udają się na miejsce zdarzenia.

Później Gappy pojawia się ponownie podczas spotkania tłumu Kolonistów z Radą Gubernatorów na placu. Siedzi na beczce na deszczówkę krzycząc, aby Patryk (któremu zaproponowano objęcie urzędu rządcy Kolonii) wziął do pomocy Tasaka.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki