FANDOM

Grayson - kamieniarz w Kolonii. Występuje jedynie w piątej części, gdy zostaje zabity przez Granicznika.

RasaEdytuj

Kolonista

CharakterEdytuj

Grayson był przebiegłym i chytrym człowiekiem, oszukując podczas gry w karty. Biorąc pod uwagę, że pomiędzy nim a Cresswellem i Walshem wywiązała się z tego powodu bójka, był też awanturnikiem i osobą gwałtowną.

Tunele: SpiralaEdytuj

Grayson znajduje się w pubie "Dziwka i Doliniarz" i gra z Cresswellem w karty o paczkę tytoniu. Gdy wychodzi na jaw, że Grayson oszukuje (między innymi ukrywając kartę as kier w rękawie), wywiązuje się pomiędzy nimi bójka, do której szybko dołącza Heraldo Walsh, chcąc pomóc swojemu kuzynowi Cresswellowi. Bójkę próbuje przerwać policjant, jednak także zostaje pobity. Dopiero Granicznik kończy walkę, bezlitośnie zabijając całą trójkę i zostawiając rannego stróża prawa.

Niedługo po tym ciała Graysona, Cresswella i Walsha zostają znalezione w pobliżu pubu przez Patryka, który domyśla się, co miało miejsce w karczmie. Chce on zabrać zwłoki i rozpocząć śledztwo, jednak Granicznik każe mu je zostawić "na przestrogę".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki