FANDOM

Heraldo Walsh
Imię Heraldo Walsh
Rasa Kolonista
Rodzina Cresswell (kuzyn)
nieznana córka
Heraldo Walsh był Kolonistą. Złodziej i rzezimieszek, cała jego działalność była obserwowana przez Styksów, jednak ci go nie karali, gdyż Heraldo dostarczał im sporo ważnych informacji, głównie o Tamie Macaulayu i innych buntownikach. Heraldo miał córkę, jednak, jak mówi, "zginęła przez Górnoziemców". Zdawał się szczerze nienawidzić Sary Jerome, a także Willa, jako jej syna.

TuneleEdytuj

W ramach układu z Moskitem, Heraldo prowokuje Tama, obrażając Sarę i Willa. Między mężczyznami wywiązuje się pojedynek, który Walsh przegrywa.

Tunele: SpiralaEdytuj

Walsh i jego kuzyn Cresswell są w pubie "Dziwka i Doliniarz", gdzie Cresswell gra z Graysonem w karty o paczkę tytoniu. Gdy Grayson próbuje oszukiwać podczas gry, obaj mężczyźni się kłócą, a Walsh staje po stronie kuzyna. Wywiązuje się bójka, do której wtrąca się policjant, jednak również on pada ofiarą pobicia. Ostatecznie konflikt przerywa Granicznik, zabijając Cresswella, Graysona i Walsha, który ginie od umiejętnie wykonanego strzału w szyję.

Później jego ciało zostaje znalezione w okolicy pubu przez Patryka, który, dedukując, odtwarza całe zdarzenie i domyśla się, że cała trójka została zabita przez Granicznika.

CiekawostkiEdytuj

  • Heraldo twierdził, że jego córka zginęła przez Górnoziemców.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki