FANDOM

Ciotka Jean - siostra Celii Burrows, mieszka w bloku Mandela Heigts w podlondyńskm miasteczku Wandsworth, nadużywa alkoholu i papierosów, rzadko sprząta swoje mieszkanie. Mimo tych wad jest dobrą, życzliwą osobą - kiedy chory Will i Cal przybyli do niej pozwoliła im zamieszkać u siebie i finansowała ekwipunek potrzebny na wyprawę do Wiecznego Miasta. W przeszłości miała suczkę, imieniem Sophie.

Epizody z udziałem Jean Edytuj

Pobyt Rebeki u ciotki Edytuj

Po tym jak doktor Burrows, następnie Will zniknęli, a Celia zamieszkała w szpitalu psychiatrycznym Rebeką zaopiekowała się opieka społeczna. W towarzystwie pracowniczki opieki dziewczyna została przewieziona do mieszkania ciotki Jean. Kobieta powiedziała Rebece, iż jeżeli chce u niej zostać będzie musiała sprzątać i pracować w domu. Dziewczyna jednak nie miała zamiaru pozostać u ciotki: musiała udać się do Kolonii. Pożyczyła lub ukradła jej pieniądze i kiedy tylko ta wyszła z domu Rebeka spaliwszy zapasy wódki i papierosów opuściła mieszkanie.

Pobyt Willa i Cala Edytuj

Jakiś czas później do ciotki przybyli Will i Cal wraz z kotem Bartebly. Szukali oni schronienia przed Styksami oraz pomocy, Will bowiem był chory - zaraził się wirusem z Wiecznego Miasta. Chłopcy skłamali ciotce, iż Cal jest krewnym dr Burrowsa. Kobieta przyjęła ich serdecznie, zapewniła opiekę i pieniądze na zgromadzenie ekwipunku potrzebnego w Wiecznym Mieście. Podczas ich pobytu Jean bardzo polubiła Bartebly'ego. Kiedy Will wyzdrowiał chłopcy pożegnali się z nią i wyruszyli do Wiecznego Miasta.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki