FANDOM

Jeff Rawls - ojciec Chestera, po raz pierwszy pojawia się w trzeciej części.

RasaEdytuj

Górnoziemiec

NarodowośćEdytuj

Najprawdopodobniej Anglik

ZawódEdytuj

Aktuariusz

RodzinaEdytuj

CharakterEdytuj

Jeff był bardzo łagodny i miły, jednak po Naświetleniu go przez Styksów szybko wpadał w furię. Efekt ten został cofnięty, kiedy Drake zwalczył w nim odruchy, jakie zakodowano mu w mózgu (a także później, gdy użyto na nim oczyszczarki).

FabułaEdytuj

Tunele: OtchłańEdytuj

Pan Rawls jest pokazywany tylko przelotnie. On i jego żona są wścielki na panią Burrows, że nie upilnowała Chestera i Willa tuż przed ich zaginięciem.

Tunele: BliżejEdytuj

Jeff zostaje Naświetlony. Nie rozpoznaje własnego syna. Drake porywa go i próbuje go przeorientować, pokazując mu fotografę syna i porównując ją z siedzącym obok Chesterem, a także bijąc Jeffa i grożąc, że zabije Emily. Gdy to nie pomaga, Drake zaczyna dusić Chestera. Na szczęście wtedy Jeff poznaje swojego syna. Po przeorientowaniu Emily Drake znajduje jej i Jeffowi pokój w hotelu, aby mogli się ukryć. Jednak później Emily, chcąc pomóc Drake'owi, wraca do domu udając, że nadal działają na nią efekty Naświetlenia, a sam Drake, próbując zachować pozory, udaje że nie wie, dlaczego zniknęła. Przenosi Jeffa do mieszkania nad fabryką. Po przeprowadzeniu akcji zniszczenia Labolatoriów Styksów, Drake i Chester wracają z Celią i Colly do Górnoziemia, po czym Drake zabiera ich do cygańskiego obozu do czasu, aż zabierze Willa, Elliott i Bartleby'ego z ich kryjówki. Po ich powrocie wszyscy (Will, Chester, Elliott, Celia, Jeff, Colly i Bartleby) pod przewodnictwem Drake'a jadą do Szkocji, gdzie zostają powitani przez ojca byłego renegata i emerytowanego żołnierza, Parry'ego. Jeff pewnego wieczoru wchodzi do salonu, gdzie wszyscy już się zgromadzili i oglądali w telewizji program, w którym oznajmiono o ataku na City oraz wysunięto fałszywe oskarżenia przeciw Drake'owi. Jeff ziewa i pyta, myśląc, że oglądają mecz krykieta, o wynik rozgrywki. Chester odpowiada, że wygląda na to, że Styksowie wygrywają.

Tunele: SpiralaEdytuj

Pan Rawls bierze udział w zatrzymywaniu Fazy. Zostaje lekko ranny. Po powrocie do Kompleksu zastaje tam swoją żonę, jednak nie ma pojęcia, że jzostała Naświetlona przez Danfortha i ma na sobie kamizelkę z materiałami wybuchowymi. Jeff próbuje obudzić żonę i podchodzi do niej za blisko. Danforth odpala ładunek i oboje giną, wysadzeni w powietrze.

Zobacz teżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki