FANDOM

Jenny Grainger - Angielka, kobieta losowo wybrana przez Styksów, aby wbrew swej woli przeprowadziła zamach terrorystyczny na prezydenta Francji. Jej organy wewnętrzne zastąpiono mechanizmem wywołującym eksplozję po naciśnięciu brzucha. Zamach się nie udał, ale zginęło ponad 20 osób, w tym sama Jenny.

PrzeszłośćEdytuj

Kiedyś należała do Młodych Konserwatystów.

ZamachEdytuj

Jenny weszła do teatru, przechodząc przez kontrolę żandarmów. Kiedy znalazła się w sali, rozejrzała się, aby znaleźć prezydenta. Zajęła swoje miejsce, ale po paru minutach zerwała się i popędziła w stronę prezydenta. Nie osiągnęła celu ponieważ drogę zatarasował jej ochroniarz z obstawy. Eksplozja zabiła 20 osób. Przywódca Francji został wyprowadzony w eskorcie żandarmów i odjechał limuzyną.

Ładunek wybuchowyEdytuj

Bomba składała się z dwóch plastikowych pojemników, umieszczonych zamiast narządów wewnętrznych. W pojemnikach znajdowały się dwie różne ciecze, które osobno były nieszkodliwe. Po naciśnięciu brzucha substancje się mieszały, powodując wybuch. Taka osoba mogła wciąż chodzić i przyjmować płyny, ale nie mogła trawić pokarmu, ponieważ nie miała czym.

Inni zamachowcyEdytuj

Oprócz Jenny Grainger Styksowie zamienili w chodzącą bombę Bena Wilbrahamsa, który przeprowadził zamach na Kapitol. Był jeszcze jeden zamachowiec, o nieznanym imieniu, który próbował wysadzić budynek rządu niemieckiego, ale został złapany.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki