FANDOM

Kanclerz Friedrich - kanclerz Nowej Germanii, z pochodzenia Niemiec.

RasaEdytuj

Górnoziemiec mieszkający w Ogrodzie Drugiego Słońca.

RodzinaEdytuj

  • Nienazwana żona

WyglądEdytuj

Kanclerz był łysawym, tłustym mężczyzną. Dbał o swoją cerę, co odkryły Bliźniaczki, nakrywając go śpiącego z maseczką z mango na twarzy.

CharakterEdytuj

Friedrich był spokojny i uprzejmy. Był również najwyraźniej pacyfistą, gdyż ciągle odrzucał prośby Bismarcka o dofinansowanie armii. Wykazał sporą naiwność, nie widząc zagrożenia w Styksach. Był też dość próżny, nakładając sobie na noc na twarz maseczkę z mango. Jednak był także bardzo przywiązany do swojego narodu i dbał o mieszkańców Nowej Germanii. Nawet kiedy był mocno Naświetlony, po części zdawał sobie sprawę z tego, że jego ludzie umierają w strasznych męczarniach podczas powtórnego przeprowadzania Fazy w Ogrodzie Drugiego Słońca, i płakał z tego powodu.

Mimo iż był naiwny to nie był on głupim człowiekiem. Był wykształcony i jego "poddani" traktowali go z szacunkiem.

FabułaEdytuj

Tunele: BliżejEdytuj

Tunele: SpiralaEdytuj

Kanclerz po Naświetleniu został zepchnięty przez Rebekę Pierwszą z mostku i zjedzony przez Vane i jej rozwinięte już Larwy Wojowników.

SymbolikaEdytuj

Kanclerz podczas rozmowy z Rebeką Drugą powiedział, że nie jest nazistą, ale symbol na jego biurku przedstawiający orła "wynurzającego" się z kuli ziemskiej był symbolem faszyzmu albo dyktatury.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki