FANDOM

Larwy Wojowników - drapieżne stworzenia będące etapem larwalnym Klasy Wojowników Styksów. Stanowią zagrożenie nawet po śmierci, gdyż fragmenty ich ciał mogą przekształcić się w jeszcze bardziej niebezpieczne Armagi.

Etap pędrakaEdytuj

Na początku przypominają olbrzymie pędraki z białymi, lśniącymi zębami. Po wyżarciu od środka swego żywiciela przebijają się przez skórę i jedzą świeże mięso, nieustannie rosnąc.

Etap jaszczurkiEdytuj

Larwa.jpg

Po pewnym czasie larwie wyrastają muskularne nogi i ogon, a ciało pokrywa się łuską (jest to prawdopodobnie pozostałość po przodkach Styksów z epoki dinozaurów). Całe stworzenie ma ok. 1,5 m długości. Głowa zwierzęcia łudząco przypomina głowę małego ludzkiego dziecka. Tak samo jak w poprzednim etapie "jaszczurki" cały czas jedzą mięso aby przyswoić jak najwięcej białka co przyda się im w pleceniu kokona do przeobrażenia.

PrzepoczwarzanieEdytuj

Po dwóch tygodniach larwa zawija się w kokon i dojrzewa, a po następnych dwóch tygodniach z kokonu wychodzi przedstawiciel Klasy Wojowników, bardzo przypominający człowieka, jednak będący bezwzględnym wojownikiem pozbawionym jakichkolwiek emocji, stworzonym jedynie do zabijania.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki