FANDOM

Marta
Marta
Marta z upolowanym ptakiem
Imię i nazwisko Marta
Płeć Kobieta
Dane biograficzne Przynależność - Renegaci, wcześniej Koloniści
Data i miejsce urodzenia Kolonia
Rasa Kolonistka
Rodzina Mąż - Nieznany Syn - Nathaniel

Marta - wygnana Kolonistka , przez lata żyjąca w Głębi, gdzie urodziła i wychowała syna Nathaniela. Po jakimś czasie została wepchnięta przez męża, którym manipulował Tom Cox do Czeluści. Udało jej się przeżyć upadek i wraz z synem zamieszkała w odnalezionym, opuszczonym domu, zbudowanym przez marynarzy rosyjskiego statku. Po latach jej syn zmarł, ona sama zaś stawała się coraz bardziej chora psychicznie. Poznała Willa i Chestera , z którym udało jej się wydostać do Górnoziemia , gdzie stała się całkowicie obłąkana: uwięziła nawet młodego Rawlsa. Zginęła po ataku na jej dom przez Drake'a i Eddiego kiedy uciekła ranna na plaże, gdzie dopadł ją prześladujący ją bielak .

Biografia Edytuj

Przed upadkiem do Czeluści Edytuj

Marta narodziła się w Koloni i prawdopodobnie w latach 50-tych lub 60-tych XX w. w Kolonii. Tam wychowała się i wzięła ślub. Z nieznanych powodów w wieku ok. 20 lat wraz z mężem została wygnana do Głębi . W ciągu wielu lat życia tam nauczyła się przetrać w ekstremalnych warunkach, a nawet urodziła i zdołała wychować syna - Nathaniela. Ale z czasem mąż Marty stawał się coraz bardziej podległy służącemu Styksom Tomowi Coxowi, który owinął sobie go wokół palca. W końcu doszło do tego, że manipulowany przez Coxa małżonek zepchnął Martę i Nathaniela do Czeluści, przekonany, że zginą w wyniku upadku.

Fabuła Edytuj

Tunele: Otchłań Edytuj

Kobieta żyjąca w Otchłani - była renegatka. Ratuje Willa, Chestera i Elliott od pajęczych małp i zabiera ich do swej chaty. Tam leczy Elliott, kiedy się poddała się zaczęła pozywać się leków. Will każe jej poprowadzić ich do stałej łodzi podwodnej. Po eksplozji zostaje z Elliott i Chesterem. W finałowej scenie rusza wraz z Chesterem do Górnoziemia.

Tunele: Bliżej Edytuj

Marta dociera wraz z Chesterem do Górnoziemia. Traktuje go jak swego syna i więzi go, po wydostaniu Chestera, przez Drakea i Eddiego, Marta ucieka na plażę gdzie walczy z bielakiem. Wciąga go pod wodę, bielak przegryza jej rękę ale kobieta chwyta go w niewolę i oswaja.

Tunele: FinałEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki