FANDOM

Nathaniel był starszy od waszej przyjaciółki i silny jak tur [...]

Marta do Willa i Chestera

Nathaniel - zmarły syn Marty, miał 19 lat. Kiedy był mały, został zepchnięty wraz z matką przez swojego ojca do Czeluści.

PrzynależnośćEdytuj

Kolonista

RodzinaEdytuj

Życie na wygnaniuEdytuj

Nie wiadomo dużo o życiu Nathaniela w Głębi. Z opowieści Marty wynika, że jej syn urodził się tam i wychował, a także podróżował z matką aż do Czeluści, do której oboje zostali wrzuceni przez pijanego ojca Nathaniela, namówionego do tego przez Toma Coxa.

W CzeluściEdytuj

W Czeluści Nathaniel zamieszkał z matką w chatce po rosyjskich marynarzach z okrętu podwodnego. Przy domu znaleźli nagrobki Rosjan zrobionych przez ich pozostałych przy życiu towarzyszy. Następnie chłopak znalazł parę statków - galeonów, z których przyniósł do chaty wiele sprzętu. Dodatkowo znalazł okręt podwodny, skąd wyniósł wiele metalowych części, z których zbudował barierę ogradzającą dom.

Inna wersja (wymyślona przez Rebekę chcącą zniechęcić Willa do Marty) jest taka, że galeony znaleźli Rosjanie i to oni zaprowadzili do nich Nathaniela. Marynarze pomogli też przenieść żelastwo na barykadę. Następnie Nathaniel i Marta zabili Rosjan i, żeby przynajmniej zachować pozory, pochowali ich koło domu.

ŚmierćEdytuj

Nathaniel podczas jednej ze swoich podróży został zaatakowany przez pajęcze małpy, a ponieważ zabrał mało anyżkowego ognia, został przez nie zraniony, jednak udało mu się uciec i dobiec do chaty. Pomimo ocalenia, Nathaniel dostał gorączki i osłabł. Mogły go uratować tylko antybiotyki. Były one na okręcie podwodnym, więc Kolonistka poszła tam po nie. Jednak gdy wróciła, Nathaniel już nie żył.

PogrzebEdytuj

Marta zrobiła mu mogiłę koło nagrobków marynarzy. Przy grobie postawiła anioła - dawną rzeźbę dziobową galeonu. Przerobiła jedynie twarz postaci tak, aby wyglądała jak twarz Nathaniela.

RelacjeEdytuj

Nie wiadomo dużo o tym jak Nathaniel traktował swoją matkę. Wiadomo jednak, że Marta bardzo kochała swojego syna. Po jego śmierci zdziwaczała: zaczęła mówić do siebie, a kiedy los zesłał jej Willa, Chestera i Elliott, ta bardzo chciała zatrzymać przy sobie drugiego z chłopców.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki