FANDOM

Znak zapytania.jpg

-Co to jest?

-Nie mam pojęcia. Może to jakiś akronim?

"Okaleczony Styks" to nazwa nieoficjalna. Oznacza to, że nie występuje w książce, tylko została wymyślona na potrzeby artykułu.

Okaleczony Styks to bardzo wysokiej rangi Granicznik, który pojawia się jedynie w drugiej części.

WyglądEdytuj

Wydawał się być nieprawdopodobnie wręcz wysoki. Został okaleczony najprawdopodobniej przez jakiś potężny wybuch. Cała lewa część twarzy była zniekształcona potężną blizną, podobną nieco do kalafiora. Szrama szła od czoła, przez oko, rozszerzała się na policzku i sięgała aż do tylnej części żuchwy. Jego usta zostały rozciągnięte do tego stopnia, że odsłaniały zęby aż po dziąsła i sięgały niemal zębów trzonowych. Przez to mówił dość niewyraźnie. Lewe oko zostało tak zniekształcone, że wyglądało jak obrócone o 90 stopni.Było potężnie załzawione i przetykane siatką niebieskich żyłek. Dodatkowo na jednej z rąk nie miał kilku palców, a pozostałe były kikutami. Miał czarne włosy ściągnięte w kucyk. Podobno uśmiechał się dość zabawnie. Ze względu na rozciągnięte wargi podczas uśmiechu falowały.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki