FANDOM

Patryk, znany także jako Drugi Oficer lub po prostu jako policjant - dawniej drugi w hierarchii policjant w Kolonii, obecnie szef policji i rządca podziemnego miasta.

RasaEdytuj

Kolonista

RodzinaEdytuj

WyglądEdytuj

Patryk jest Kolonistą czystej krwi - ma blado niebieskie oczy i białe włosy. Jest dużym (nawet jak na przedstawiciela swojej rasy) i dobrze zbudowanym mężczyzną.

Przeważnie nosi granatowy mundur policjanta Kolonii.

CharakterEdytuj

FabułaEdytuj

TuneleEdytuj

Poznajemy go w pierwszej części, gdzie pilnuje Willa i Chestera przesiadujących w areszcie. Kiedy Will próbuje ratować Chestera, najpierw robi policjantowi zdjęcie z fleszem, od którego bolą go oczy (Koloniści całe życie są w Kolonii i wielu z nich nigdy nie widziało nawet słońca), a potem uderza go łopatą w głowę.

Tunele: OtchłańEdytuj

Pod koniec trzeciej części Drugi Oficer poznaje przebywającą w areszcie panią Burrows. Pomimo początkowej niechęci do kobiety z powodu ran powstałych przez jej syna, nabiera do niej sympatii, a nawet szacunku, gdy ta wytrzymuje nawet najmocniejsze Naświetlenia Ciemnym Światłem i nie wyjawia żadnych informacji. Po zakończeniu przesłuchania Patryk zabiera ją do swojego domu.

Tunele: BliżejEdytuj

Pod opieką policjanta Celia odzyskuje siły. Patryk bardzo się o nią troszczy, mimo że krytykują to jego siostra i matka. Potem, kiedy Styksowie zabierają panią Burrows do swoich Laboratoriów i zamierzają przeprowadzić na niej sekcję, Patryk przychodzi się z nią pożegnać

Tunele: SpiralaEdytuj

W Tunele: Spirala Patryk zostaje dowódcą policji po rezygnacji Pierwszego Oficera. Dzień po tym zdarzeniu w Kolonii zaczyna się przewrót - Koloniści, z pomocą pani Burrows, Willa i Drake'a, obalają Gubernatorów i wyznaczają Patryka na rządcę Kolonii.

Zobacz teżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki