FANDOM

Jerome - rodzina Kolonistów czystej krwi. Głową rodziny jest John Jerome, wraz ze swoją żoną Sarą mieli trzech synów. Najmłodszy z nich umarł na gorączkę, z tego powodu Sara opuściła Kolonię. Rodzina Jerome spokrewniona jest z Macaulayami. Obecnie żyje dwóch członków.

Członkowie rodzinyEdytuj

  • John Jerome - zamożny członek uprzywilejowanych Kolonistów, głowa rodziny.
  • Sara Jerome - sławna w całej Kolonii buntowniczka, żona Johna. Uciekła na powierzchnię na znak protestu przeciwko brutalności Styksów i rygorowi panującemu w Kolonii, wskutek którego zmarł jej najmłodszy synek. Zginęła, rzucając się do Czeluści.
  • Seth Jerome/Will Burrows - najstarszy syn Jerome'ów, wychował się w Górnoziemiu. Członek grupy rebeliantów dowodzonej przez Drake'a.
  • Caleb Jerome - drugi syn Jerome'ów, został zastrzelony przez Graniczników w Głębi.
  • Nienazwany chłopczyk - był najmłodszym z synów państwa Jerome, mając niewiele ponad tydzień zachorował na gorączkę. Ponieważ nie można było legalnie zdobyć leków na jego chorobę, Sara błagała męża, by pozwolił jej poprosić jej brata Tama o zdobycie penicyliny na czarnym rynku. John, którego priorytetem była jego wysoka pozycja oraz przestrzeganie prawa Kolonii, odmówił. Toteż najmłodszy syn Jerome'ów niewiele później zmarł, nie zdążywszy nawet otrzymać imienia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki