FANDOM

140px-SNN2227SAS-280 536049a.jpg

Znak rozpoznawczy sas'u

Stara Gwardia - związek emerytowanych, lecz aktywnie działających żołnierzy SAS'u (Special Air Service - Brytyjskie Służby Specjalne).

DowodzenieEdytuj

Dowódcą tej jednostki jest Parry (obecnie emeryt, jednak aktywnie uczestniczy w walce ze Styksami, wspólnie ze swoim synem i resztą rebeliantów), który miał najprawdopodobniej stopień pułkownika, a którego członkowie Starej Gwardii tytułują "komandorem".

Skład OsobowyEdytuj

Nie wiadomo dokładnie, ilu ludzi wchodzi w skład Starej Gwardii, ale jest ich przynajmniej 150. Żołnierze są też idealnie wyszkoleni i, pomimo wysokiej średniej ich wieku, SAS to nadal najlepsza jednostka specjalna na świecie.

WyposażenieEdytuj

Gwardia dysponuje przynajmniej jednym śmigłowcem transportowo-desantowym Chinook. Mają też nowoczesną broń ręczną, najprawdopodobniej karabiny M16, M4 oraz Enfield L85.

Chinook.jpg

Chinook

Działania ZbrojneEdytuj

Jedynym znanym nam starciem było zajęcie i zniszczenie fabryki w strefie przemysłowej Slough, gdzie przeprowadzana była Faza. Zadanie zostało zakończone sukcesem. Stara Gwardia w przeszłości z pewnością przeprowadzała jeszcze inne operacje, jednak nie są nam one znane.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki