FANDOM

Malunek starożytnych

Starożytni - umowna nazwa dla starożytnej rasy zamieszkującej Ogród Drugiego Słońca. Byli nieporównywalnie dalej rozwinięci w takich naukach, jak np. medycyna, niż jakikolwiek lud żyjący w ich czasach. Odkryli Amerykę Północną i Południową na długo przed renesansowymi odkrywcami czy Wikingami. To oni zbudowali trzy monumentalne Piramidy schodkowe w sercu dżungli, które były jednocześnie rodzajem trwałego zapisu ich historii. Ich kultura upadła przez zabójczy wirus, wypuszczony przypadkiem przez Sweeneya w chwili jego śmierci.

WyglądEdytuj

Starożytni wyglądali niegdyś zupełnie jak ludzie z powierzchni, ale długotrwałe wystawienie na działanie promieniowania w dżungli upodobniło ich do "drzew", przez co Will określił jednego z nich jako kłodę z oczami. Mają brązową, pomarszczoną skórę podobną do kory. W wielu miejscach jest też pozwijana niczym konary.

Czaszki

CharakterEdytuj

Byli wojowniczym ludem - przez wiele starć z Nowymi Germanami żaden z najeźdźców nie wyszedł żywy z terenów Starożytnych. Dodatkowo prawdopodobnie nabijali oni odcięte głowy zabitych na pal.