FANDOM

Starożytni - umowna nazwa dla starożytnej rasy zamieszkującej Ogród Drugiego Słońca. Byli nieporównywalnie dalej rozwinięci w takich naukach, jak np. medycyna, niż jakikolwiek lud żyjący w ich czasach. Odkryli Amerykę Północną i Południową na długo przed Kolumbem czy Wikingami. To oni zbudowali trzy monumentalne Piramidy schodkowe w sercu dżungli, które były jednocześnie rodzajem trwałego zapisu ich historii. Wyginęli przez zabójczy wirus, wypuszczony przypadkiem w chwili śmierci przez Sweeneya.

WyglądEdytuj

Starożytni wyglądali niegdyś zupełnie jak ludzie z powierzchni, ale długotrwałe wystawienie na działanie promieniowania w dżungli upodobniło ich do ludzi-drzew, przez co Will określił jednego z nich jako kłodę z oczami. Mają brązową, pomarszczoną skórę podobną do kory. W wielu miejscach jest też pozwijana niczym konary.

CharakterEdytuj

Starożytni byli bardzo samolubni. Wyrzucili Willa i dr Burrowsa z wnętrza Piramidy, gdyż Styksowie i Nowi Germanie próbowali ją wysadzić. Byli również wojowniczy - przez wiele starć z Nowymi Germanami żaden z najeźdźców nie wyszedł żywy z terenów Starożytnych.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki