FANDOM

Stary Styks
Stary styks
Stary Styks
Imię i nazwisko Nieznane
Rasa Styks
Płeć Mężczyzna
Syn prawdopodobnie Moskit
Wnuczki Bliźniaczki
Śmierć Zastrzelony przez snajperów Starej Gwardii

Stary Styks (imię nieznane) - styks stojący na samym czele kasty "koronnej". To on decyduje o najważniejszych sprawach Styksów i Kolonistów, a także sprawuje urząd sędziego. Jak dotąd występuje we wszystkich książkach w serii.

WyglądEdytuj

Stary Styks ma siwe, gładko zaczesane do tyłu włosy, pociągłą, chudą twarz i czarne oczy. Cała jego postura jest chuda i wysoka. Podczas pobytu w Głębi nosi płaszcz Graniczników, w pozostałych momentach ma na sobie tradycyjny mundur Styksów przebywających w Kolonii.

CharakterEdytuj

Stary Styks okazał się być okrutnym i bezuczuciowym człowiekiem. W Tunele: Otchłań nie obchodziła go zbytnio utrata wnuczek, jego priorytetem było odnalezienie fiolki z Dominium. Jawnie okazał Chesterowi swoją pogardę wobec niego jako Górnoziemca, kiedy skazywał go na Wygnanie do Głębi w pierwszym tomie, co pokazuje, że tak jak wszyscy Styksowie, dziadek Bliźniaczek jest rasistą. Kiedy dowiedział się, że żołnierze mający pilnować danego obszaru w Głębi zawiedli pozwalając Sarze Jerome tam się dostać, kazał całej trójce rzucić się do Czeluści.

PrzeszłośćEdytuj

FabułaEdytuj

TuneleEdytuj

Stary Styks pojawia się kiedy skazuje Chestera na wygnanie do Głębi. Po jego zachowaniu widać, że jest rasistą i nie ma żadnego współczucia dla skazywanego.

Tunele: GłębiejEdytuj

Tunele: OtchłańEdytuj

Stoi nad Czeluścią, oglądając poszukiwania Bliźniaczek i Dominium. Później rozkazuje swoim żołnierzom wrzucenie Toma Coxa do otchłani.

Tunele: BliżejEdytuj

Tunele: SpiralaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki