FANDOM

Cox.jpg

Fan-art Coxa

Tom Cox - renegat, który z niewiadomych powodów trafił do Głębi. Ginie w czwartej części zastrzelony przez Elliott.

RasaEdytuj

Kolonista (najprawdopodobniej)

CharakterEdytuj

Zadziorny, szukający zaczepki, pewnien siebie mężczyzna, który za cel, wyznaczył sobie uprzykrzanie życia innym mieszkańcom równiny.

WyglądEdytuj

Cox musiał przebywać na Wielkiej Równinie parę lat, ponieważ promieniowanie tam występujące zamieniło go w "karykaturę" człowieka. Oczy miał całe białe bez źrenic. Był mocno przygarbiony, a jego ciało pokrywały dziwne narośle.

PrzeszłośćEdytuj

Cox trafił do Głębi prawdopodobnie jako Wygnany; został na dłużej na Wielkiej Równinie, a za sprawą tamtejszego promieniowania drastycznie zmienił się jego wygląd fizyczny. Nie był w zbyt dobrych stosunkach z Drakiem i Elliott jeszcze zanim w Głębi pojawili się Will, Chester i Cal. Jak sam wspominał, to on nauczył Drake'a wszystkiego o Głębi, jednak rebeliant stwierdził, że nie jest nic winien Coxowi. Pewnego dnia Tom namówił męża Marty, by zrzucił ją i swojego syna do Czeluści.

FabułaEdytuj

Tunele: GłębiejEdytuj

Tunele: OtchłańEdytuj

Tom pojawia się na początku książki, kiedy rozmawia ze Starym Styksem. Następnie, z rozkazu Styksa, zostaje wrzucony do Czeluści przez Graniczników.

Tunele: BliżejEdytuj

Pomaga Rebekom podbić Nową Germanię. Zostaje zastrzelony przez Elliott, podczas torturowania Willa na piramidzie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki