FANDOM

Tunel przy Czterdziestu Dołkach - tunel wykopany przez Willa Burrowsa i Chestera Rawlsa.

PołożenieEdytuj

Jak sama jego nazwa wskazuje, znajduje się on przy Czterdziestu Dołkach, położonych w tzw. mieście karaluchów, uber-dzielnicy Highfield. Miejsce to często bywa areną bitew miejscowych gangów i kryjówką skradzionych przedmiotów. Jest ponurym miejscem w którym na każdym kroku można ujrzeć ślady bestialskiego traktowania bezbronnych zwierząt przez członków miejscowych gangów.

Tunele: GłębiejEdytuj

Bartleby urządza sobie kryjówkę w Tunelu przy Czterdziestu Dołkach, prawdopodobnie wyczuwając tam zapach Willa. Kotu udaje się przeżyć, porywając okoliczne psy i dzięki temu zyskując przydomek Bestii z Błoni Highfield. Później zaprowadza tam Sarę Jerome, aby ta mogła ukryć się przed górnoziemską policją i Styksami . Kolonistka jest zdumiona tym, jak głęboko zdołał dokopać się jej syn, gdyż domyśla się, że tunel jest jego dziełem. Po spotkaniu z Celią, Sara nieopatrznie wchodzi do Tunelu bez zachowania odpowiednich środków ostrożności i zostaje otoczona przez Styksów i Kolonistów (m. in. Rebekę i Joe Waitesa).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki