FANDOM

Tunele: Finał
Finał
Okładka
Autorzy Roderick Gordon i Brian Williams
Wydawnictwo Chicken House
Ilość stron 388
Poprzednia część Tunele: Spirala
  • Oryginalna okładka.
  • Polska okładka.
  • Francuska okładka.

Tunele: Finał - szósta i ostatnia książka z serii Tunele. Została wydana w Wielkiej Brytanii w maju 2013. Swoją premierę w Polsce miała 6 listopada 2013 roku.

OpisEdytuj

Szósty i ostatni tom bestsellerowej serii "Tunele". Prawa do serii sprzedano do ponad 40 krajów!

Poznaj sekret Armagów i dalsze losy bohaterów serii. Kto przeżył wybuch bomby atomowej we wnętrzu Ziemi? Jak na wieść o inwazji Styksów zareagują wielcy tego świata? Jakie jeszcze tajemnice skrywają podziemne krainy? I czym naprawdę jest cały świat? Styksowie opanowują Wielką Brytanię. Armagi pustoszą państwo, niosąc za sobą śmierć i zniszczenie. Wydaje się, że nic ich nie powstrzyma. Jednak gdzieś głęboko w środku Ziemi Will i Elliott próbują znaleźć rozwiązanie i ocalić świat. Stykają się z tajemniczą siłą, której nie potrafią się oprzeć. Poznają starożytne tajemnice, które mają fundamentalne znaczenie dla życia wszystkich ludzi oraz Styksów. Elliott odkrywa w sobie niezwykłą moc i doprowadza do ostatecznego starcia Górnoziemców ze Styksami. Jego skutki odczują wszyscy. I to na skalę kosmiczną.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki